تمهیدات راهداری برای جابه‌جایی مسافران به ایستگاه قطار سنندج

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان از اتخاذ تمهیدات لازم برای برای جابه‌جایی مسافران از داخل شهر سنندج به ایستگاه قطار و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری کردستان، فرزاد حسنی با اشاره به برنامه حرکت قطار سنندج در روزهای سه‌شنبه و جمعه اظهار کرد: به منظور تسهیل رفت آمد مسافران از شهر سنندج به ایستگاه قطار، ماشین‌های سواری و مینی‌بوس در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در روزهای سه شنبه و جمعه قطار سنندج به سمت تهران و بالعکس حرکت می‌کنند، افزود: در حال حاضر شش دستگاه مینی‌بوس و ۱۰ دستگاه سواری در حال خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به جابه‌جایی‌ها، خاطرنشان کرد: کرایه بخش سواری برای هریک نفر ۳۰ هزار تومان و مینی‌بوس نیز برای هر نفر ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

حسنی از همشهریان درخواست کرد از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند، چراکه مزایایی چون بیمه مسافر در رفت‌وآمدها قابل استفاده است.

به گزارش ایمنا، پروژه راه‌آهن سنندج - همدان پس از قریب به دو دهه انتظار مردم کردستان، روز پنجشنبه یازدهم آبان با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 704043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.