۶ فرهنگ‌سرای تخصصی تا پایان سال در قزوین راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی شهردار قزوین از راه‌اندازی ۶ فرهنگ‌سرای تخصصی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای خانواده، فرهنگ‌سرای هنر و پایداری، فرهنگ‌سرای هنر و رسانه، فرهنگ‌سرای بازی و اسباب‌بازی از جمله مواردی است که امیدواریم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی مهدی‌ خانی رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین و ولی چگینی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین به همراه حسین برجی معاون فرهنگی شهردار قزوین عصر امروز از سه پروژه فرهنگی شهرداری قزوین شامل خانه مشارکت‌های مردمی، زمین چمن فوتبال میلاد و سوله ورزشی واقع در بلوار باهنر بازدید کردند.

در این بازدیدها رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی با حضور در خانه مشارکت‌های مردمی شهرداری به عنوان دومین خانه فرهنگ تخصصی و بازدید از این مکان که به تازگی بازسازی شده، در جریان اقداماتی که در آینده‌ای نزدیک قرار است توسط این مرکز صورت گیرد، قرار گرفتند.

در جریان این بازدید حسین برجی، معاون فرهنگی شهردار قزوین پیرامون اقداماتی که در این خانه قرار است شکل گیرد، اظهار کرد: این مرکز دومین خانه فرهنگ تخصصی است که با عنوان مشارکت‌های مردمی و در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاهی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: اختصاص کلاس‌هایی با عناوین همراه شهر، همراز شهر، همیار شهر، همگام شهر در این خانه طرح‌ریزی شده است، با توجه به اینکه کار بهسازی این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان به اتمام رسیده، امیدواریم در هفته آینده شاهد افتتاح این مرکز باشیم و ثبت نام کلاس‌ها را انجام دهیم.

معاون فرهنگی شهردار قزوین همچنین از راه‌اندازی ۴ فرهنگسرای تخصصی قزوین تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فرهنگسرای خانواده، فرهنگسرای هنر و پایداری، فرهنگسرای هنر و رسانه، فرهنگسرای بازی و اسباب‌بازی در کنار خانه مشارکت‌های مردمی و خانه سلامت اجتماعی در هادی‌آباد از جمله مواردی است که امیدواریم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

در جریان این بازدید رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در بازسازی ساختمان خانه مشارکت‌های مردمی بر لزوم تخصصی شدن فرهنگسراها و همچنین اطلاع‌رسانی مؤثر از برنامه‌های فرهنگسراها با استفاده از تولید و نشر برای استفاده بیشتر شهروندان تأکید کردند.

همچنین در ادامه این بازدید سوله ورزشی نیمه‌کاره در بلوار شهید باهنر قزوین مورد بازدید قرار گرفت و اعضای کمیسیون ضمن بررسی پروژه و گفت‌وگو با معاون عمرانی منطقه دو و پیمانکار پروژه بر لزوم حل مشکلات این پروژه و اجرای کار تأکید کردند.

کد خبر 703956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.