خراسان شمالی در برندسازی محصولات تولیدی خود ضعیف است

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: در حوزه استفاده از ظرفیت تبلیغات و برندسازی برای محصولات تولیدی استان، ضعیف عمل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز - دوشنبه بیست و دوم آبان- در نشست هماهنگی با بانک‌های خراسان شمالی که با موضوع رفع نیاز تسهیلاتی پروژه انتقال پساب شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حمایت بانک‌ها در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استان مهم، اثرگذار و ضروری است.

وی اجرای پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه‌های با اولویت استان دانست و گفت: هرچند پیشرفت قابل قبولی در این پروژه رقم خورده اما نیاز به مساعدت بانک‌ها همچنان وجود دارد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: بانک‌های استان با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات، نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها در استان دارند.

فخر موحدی تاکید کرد: هر جا نیاز به کمک و مساعدت ما و حضور استانداری باشد، آمادگی کامل برای همکاری داریم.

وی با بیان اینکه در استان برخی به عنوان سرمایه گذار وارد عمل می‌شوند اما تفکر آنها یک تفکر اقتصادی درست نیست، افزود: تا زمانی که این تفکر صحیح ایجاد نشود در روند سرمایه گذاری مشکلات وجود دارد.

وی با تاکید بر برندسازی و ایجاد فضای تبلیغاتی برای تولیدات استان، گفت: در زمینه استفاده از ظرفیت تبلیغات و برند سازی برای تولیدات بسیار ارزشمند استان، ضعیف عمل شده است.

فخر موحدی به زعفران تولیدی استان به عنوان یک نمونه اشاره کرد و افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوان، تبلیغات درستی در این مورد صورت نگرفته است.

وی گفت: در زمینه بهبود امنیت سرمایه گذاری برای بهار ۱۴۰۲ نتایج خوبی را در سطح استان شاهد هستیم.

وی بر اهمیت کار مشارکتی در بالاترین سطح، دسته بندی صنایع و پیگیری تسهیلات زودبازده برای واحدهای تولیدی، جمع آوری سپرده‌های سرگردان در راستای تولید و افزایش سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

کد خبر 703934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.