تثبیت ۳۶۱۰ شغل با برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای ۸۳ درصد مصوبات ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان در سال جاری، اشتغال ۳ هزار و ۶۱۰ نفر تثبیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل صمت کردستان، بختیار خلیقی امروز _دوشنبه بیست‌ودوم آبان_ در دویست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در شهرستان کامیاران و در راستای اجرای طرح دوشنبه‌های تولید برگزار شد، اظهار کرد: ۳۰۰ مصوبه در سال جاری و در دوشنبه‌های تولید داشته‌ایم که ۸۳ درصد آن اجرایی و ۱۰ درصد دیگر در دست اقدام است.

وی افزود: جلسات رفع موانع تولید به صورت میدانی و مستمر در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و گردشگری بررسی و بازدید می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: در این جلسات یک هزار و ۷۹۳ پرونده مطرح شده و سه هزار و ۱۷۶ مصوبه هم به تصویب رسیده است که تا کنون ۷۱ درصد مصوبات محقق شده و ۲۹ درصد مصوبات نیز در دست اقدام و پیگیری است.

خلیقی ادامه داد: ظرفیت‌های صنعتی در استان کردستان بالاست و با توجه به ورود و سرمایه‌گذاری ایمیدرو و شستا در شهرستان‌های استان شاهد سرمایه‌گذاری در حوزه پوشاک در این شهرستان خواهیم بود.

وی گفت: برای توسعه زمین‌های شهرک صنعتی در شهرستان سروآباد نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و بستر همکاری لازم با منابع طبیعی فراهم شده و در آینده نزدیک در زمینه سرمایه‌گذاری در این حوزه به صورت جدی ورود می‌کنیم.

کد خبر 703917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.