اهدای ۸۲۹ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اهدای ۸۲۹ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا طوسی اظهار کرد: این نهاد در جهت کمک به ازدواج نوعروسان تحت حمایت، در قالب اهدای لوازم ضروری زندگی و جهیزیه به مددجویان کمک می‌کند.

وی افزود: طی هفته جاری ۲۴۵ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز اهدا شد که ارزش ریالی هر فقره جهیزیه حدود ۴۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اضافه کرد: از این تعداد جهیزیه ۴۵ فقره برای مددجویان منطقه یک سنندج، ۳۳ فقره منطقه دو سنندج، ۲۱ فقره بانه، ۱۰ فقره بیجار، ۱۱ فقره دهگلان، ۱۴ فقره دیواندره، ۱۳ فقره سروآباد، ۳۶ فقره سقز، ۱۱ فقره قروه، ۱۵ فقره کامیاران و ۳۶ فقره مریوان توزیع شده است.

طوسی با اشاره به اینکه در مرحله قبل نیز ۵۸۴ فقره جهیزیه به نوعروسان اهدا شده بود، خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون ۸۲۹ فقره جهیزیه در بین مددجویان کردستانی توزیع شده است.

کد خبر 703914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.