انهدام ۲ باند حرفه‌ای در قزوین با ۵۰ فقره سرقت کابل

فرمانده انتظامی استان قزوین از متلاشی شدن دو باند حرفه‌ای سرقت کابل خبر داد که مرتکب ۵۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق شده بودند.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از شناسایی و انهدام دو باند حرفه‌ای سرقت کابل و تجهیزات توزیع نیروی برق خبر داد و اظهار کرد: این دو باند مرتکب ۵۰ سرقت کابل و وسایل توزیع برق در شهرستان قزوین شدند که یکی از این باندها سرقت‌های خود را با استفاده از مینی‌بوس انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه این باندها توسط کلانتری منطقع غیاث‌آباد قزوین شناسایی و متلاشی شدند، افزود: یکی از این باندها توسط گشت شهری پلیس پیشگیری و باند دیگر هم توسط پس از بازدید پلیس آگاهی از محل وقوع جرم، شگردشناسی سارقان و در نهایت مراقبت و تعقیب توسط عوامل انتظامی فراجای استان قزوین بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در این باندها در مجموع پنج سارق همکاری می‌کردند که شگرد یکی از باندها جالب بود و این باند با استفاده از مینی‌بوس به نقاط مختلف شهر قزوین می‌رفت و در محله‌های خلوت و کم‌رفت‌وآمد اقدام به سرقت کابل و تجهیزات برقی می‌کردند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی شهرستان قزوین توانست در اقدامی غافلگیرانه اعضای ۲دو باند یادشده را دستگیر کند تا به این ترتیب جلوی سرقت کابل و خاموشی‌های یک‌باره ناشی از این سرقت‌ها گرفته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سارقان از شیوه‌های مختلفی چون استفاده از خودروهای مسافربری و دیگر روش‌ها استفاده می‌کنند، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 703883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.