حملات موشکی از لبنان به سرزمین‌های اشغالی / نبرد زمینی با اشغالگران اطراف بیمارستان شفا

منابع خبری از حملات گسترده موشکی از خاک لبنان به سمت پایگاه‌های صهیونیستی و نبرد زمینی رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، اطراف بیمارستان شفا در شهر غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، پایگاه صهیونیستی «الضهیره» از داخل خاک لبنان هدف حملات گسترده موشکی قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۱۸ فروند موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

المیادین نیز اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «البیاض» واقع در نزدیکی منطقه جنوبی «بلیدا» هدف قرار گرفته است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که منطقه «محیبیب» واقع در مقابل پایگاه «البیاض» هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که دود سفید گسترده از داخل پایگاه صهیونیستی البیاض در حال بالا رفتن است و نشان می‌دهد که این پایگاه آسیب دیده است.

شبکه المنار نیز از حمله رزمندگان مقاومت اسلامی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی «المرج» در وادی هونین با موشک‌های هدایت شونده خبر داد.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دستکم دو صهیونیست در ورودی شهرک صهیونیست نشین نتوعا در شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند.

منابع خبری پیش از این از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی، اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی در عین حال گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال پیشروی از چند محور در مناطق شمال غربی شهر غزه هستند، در جریان است.

کد خبر 703855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.