ارائه آموزش‌های سازمان هلال‌احمر به ۱۴۱۵ هسته کارآفرین

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: جمعیت جوانان هلال‌احمر به هزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی با همکاری کمیته امداد آموزش‌های لازم را ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین المدنی امروز _دوشنبه بیست و دوم آبان_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار عضو از جوانان هلال احمر کشور در ایام مذهبی اربعین و ۲۸ صفر به مردم خدمت رسانی کردند.

وی افزود: جمعیت جوانان هلال احمر فعالیت‌هایی از جمله آموزش‌های مهارتی دادرس را در برنامه دارد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خاطرنشان کرد: مشارکت در طرح درختکاری با کاشت سه میلیون درخت، آموزش هزار و ۴۱۵ هسته کارآفرینی با همکاری کمیته امداد، حضور در فعالیت‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی و… به عنوان بخشی از فعالیت‌های جوانان هلال احمر کشور در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام المدنی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جوانان، گفت: ما با اعتقاد به اینکه جوانان می‌توانند مسائل کشور را رفع کنند، در یک سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار عضو جدید جذب کرده‌ایم.

در ادامه محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی گفت: جوانان هلال احمر با تلفیق انسان دوستی و روح معنویت از آموزه‌های اسلامی، با فعالیت‌های امدادی برای جامعه مفید هستند.

وی افزود: ظلم بی‌حد و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان و کودکان در حمله به مراکز درمانی، امدادگران و خبرنگاران باید محکوم شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: رأی کمک به پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌هایی که منافع آن برای جوانان استان باشد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

ابوالفضل محبان، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این جلسه تاکید کرد: در خراسان شمالی ۳۵ هزار نفر عضو جوانان هلال احمر هستند.

وی ضمن بیان اینکه تکمیل استخر و اردوگاه جوانان هلال احمر در استان نیازمند اعتبارات ملی و استانی است، از رئیس سازمان جوانان و استاندار خراسان شمالی برای تکمیل آن‌ها استمداد کرد و قول مساعد گرفت.

کد خبر 703840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.