«منطقه پرواز» یادواره‌ای برای زنده‌نگداشتن یاد شهدا است

امام جمعه رهنان گفت: دومین یادواره ۵۰۰ شهید و بزرگداشت چهلمین سالگرد ۸۰ شهید منطقه ۱۱ اصفهان در عملیات محرم همزمان با سالروز شهادت سه نفر از مدافعان امنیت که سال گذشته در خانه اصفهان به شهادت رسیدند، برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چندسالی است که همزمان با روز حماسه و ایثار مردم اصفهان ویژه برنامه «منطقه پرواز» برگزار می‌شود، چراکه رهنان ۸۰ شهید در عملیات محرم تقدیم اصفهان کرد و این شهدا ۲۵ آبان ۱۳۶۱ تشییع شدند.

وی افزود: هرسال یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنیم و امسال نیز دومین یادواره ۵۰۰ شهید و بزرگداشت چهلمین سالگرد ۸۰ شهید منطقه ۱۱ اصفهان همزمان با سالروز شهادت سه نفر از مدافعان امنیت که سال گذشته در خانه اصفهان به شهادت رسیدند، برگزار خواهد شد.

امام جمعه رهنان تاکید کرد: ویژه برنامه منطقه پرواز، پنج‌شنبه بیست‌وپنجم آبان پس از نماز مغرب و عشا در مصلای نماز جمعه غرب اصفهان با حضور سردار اشتری فرمانده سابق فراجا برگزار می‌شود.

«منطقه پرواز» یادواره‌ای برای زنده‌نگداشتن یاد شهدا است

حجت‌الاسلام محمدی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این برنامه، گفت: امیدواریم دومین یادواره ۵۰۰ شهید و بزرگداشت چهلمین سالگرد ۸۰ شهید منطقه ۱۱ اصفهان در عملیات محرم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته برنامه منطقه پرواز با حضور ابوذر روحی، سرود سلام فرمانده برگزار شد، ادامه داد: هرسال برنامه‌هایی برای همه شهدا از جمله شهدای سادات و ورزشکار برگزار می‌شود، در این راستا مردم شهیدپرور منطقه ۱۱ نیز استقبال خوبی از این برنامه‌ها دارند.

کد خبر 703750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.