طرح انتقال آب کوهرنگ ۳ و بهشت آباد از سر گرفته شود

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور طبیعی این حق وجود داشته و هست که قول‌ دولت‌های قبلی همچنین این دولت در خصوص طرح انتقال آب کوهرنگ ۳ و همچنین بهشت‌آباد و دیگر پروژه‌های تأمین آب برای استان اصفهان عملی شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به طور طبیعی این حق وجود داشته و هست که قول‌های دولت‌های قبلی همچنین این دولت در خصوص تونل سوم کوهرنگ و همچنین بهشت‌آباد و دیگر پروژه‌های تأمین آب برای استان اصفهان عملی شود.

وی با بیان اینکه برخی رفتارها باعث شده آنچه که حق است پوشیده شده و مورد بی‌توجهی قرار گیرد، افزود: انتظار می‌رود دولت به اقداماتی که در این زمینه انجام می‌دهد دقت کند، از یک سو پروژه‌ای که ده‌ها سال قول اجرای آن را داده بودند، با موانعی روبه‌رو است که هنوز برطرف نشده و اراده‌ای در اجرای آن وجود ندارد و از سوی دیگر پیگیر پروژه‌ای هستند که حداقل در بخش شرب جمعیت بسیار کمی را در برمی‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از به نتیجه رسیدن پروژه‌های آبرسانی که گاهی حق دیگر بهره‌برداران را ضایع می‌کند، گفت: لازم است که مسئولان به شکل جدی‌تری به این موضوع ورود و آن را پیگیری کنند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: مردم ناراحت می‌شوند وقتی می‌بیند اقداماتی که قرار بوده برای زاینده‌رود انجام شود هنوز صورت نگرفته و در زمان‌هایی مانند تابستان مشکل کمبود آب شرب در استان وجود دارد اما از سوی دیگر مجوز انتقال این حجم از آب به شکل مطالعه نشده، صادر می‌شود.

کد خبر 703736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • parastegary_m@yahoo.com IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 1
    کو گوش شنوا