پرسپولیس مقابل تیم ما حرفی برای گفتن نداشت / کادرفنی تیم ملی حق دارد من را دعوت نکند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: کاملاً تیم برتر زمین بودیم و فرصتی به پرسپولیس ندادیم، آن‌ها مقابل تیم ما چیزی برای گفتن نداشتند و حق ما بود که برنده بازی امروز شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد کریمی پس از پیروزی مهم تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس به‌نمایش گذاشتیم و کاملاً تیم برتر زمین بودیم، فرصتی به پرسپولیس ندادیم البته که به آن تیم هم خسته نباشید می‌گویم، با این وجود مقابل تیم ما چیزی برای گفتن نداشتند و حق ما بود که برنده بازی امروز شویم.

وی افزود: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. همچنین بابت اینکه در هفته بازی قبل ما مقابل آلمالیق ازبکستان به ورزشگاه آزادی تهران آمدند به‌طور ویژه ممنونم، امروز جمع خیلی خوبی در ورزشگاه وجود داشت و امیدوارم در همه هفته‌ها چنین حضور پرشوری داشته باشند، از مسئولان استان اصفهان می‌خواهم لطف کرده و تدابیری بیندیشند تا بانوان محترم این شهر بتوانند به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کنند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: قطعاً کسی که چنین گلی می‌زند بدون تمرین این کار را انجام نداده اسدی در تمرینات نیز ضربات ایستگاهی را کار می‌کند و امروز هم خیلی خوب ضربه زد، من مصدومیتی جزئی از ناحیه زانو داشتم و چند هفته دور بودم، خوشبختانه هم‌اکنون شرایط من بهتر از قبل شده است. هرچند هنوز مقداری مصدومیت جزئی دارم اما می‌خواهم به تیم کمک کنم.

سیدمحمد کریمی خاطرنشان کرد: خیلی برای سپاهان بازی نکرده‌ام و به‌همین دلیل به کادر فنی تیم ملی حق می‌دهم که من را دعوت نکنند، قطعاً امیر قلعه‌نویی تصمیم درستی می‌گیرد و نظر وی درست و قابل‌احترام است با توجه که چندان برای سپاهان بازی نکرده‌ام برای تیم ملی هم دعوت نشوم.

وی در پایان گفت: شکست در برابر ملوان برای تیم ما لازم بود تا دوباره به شرایط خیلی‌خوب خودمان بازگردیم، در آن مسابقه خیلی بد در برابر ملوان بازی کردیم اما برد پرگلی که در بازی آسیایی مقابل آلمالیق داشتیم سبب شد روحیه دوباره به سپاهان برگردد و خوشبختانه توانستیم پرسپولیس را هم شکست دهیم.

کد خبر 703686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.