سیستان و بلوچستان بر مدار توسعه قرار گرفته است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان بر مدار توسعه قرار گرفته و به سرعت در حال رشد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد کرمی شامگاه _یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان تعزیرات حکومتی استان بر تعادل بخشی بازار به ویژه بخش عرضه و تقاضا تاکید و اظهار کرد: این موضوع باعث می‌شود بازار به ثبات رسیده و رغبتی برای قاچاق وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی تقاضا بالا و عرضه محدود باشد، قطعاً باعث ایجاد اختلاف در بازار و در نهایت زمینه برای سو استفاده کنندگان فراهم می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بسیار ثروتمند و دارای معادن غنی فراوانی است، افزود: سیستان و بلوچستان بر مدار توسعه قرار گرفته و به سرعت در حال رشد است و باید برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار در استان بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با تاکید بر رسیدگی به نیروی انسانی در ادارات گفت: باید امکانات رفاهی و خدماتی برای نیروی انسانی مجموعه فراهم شود تا نیرو با انگیزه بیشتری خدمت کند.

سردار کرمی با اشاره به اهمیت کار در تعزیرات حکومتی نیز بیان کرد: قضاوت، کار بسیار سخت و مهمی است که با حق‌الناس سر و کار دارد و کارکنان تعزیرات حکومتی که در این مسیر گام برمی‌دارند باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 703683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.