منطقه آزادقصرشیرین فرصتی مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش مبادلات تجاری با عراق، گفت: منطقه آزادقصرشیرین فرصتی مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر _یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_در نشست کاری با نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در عراق که با محوریت جذب سرمایه گذاری از اقلیم کردستان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مشاور استاندار در امور عراق برگزار شد، اظهار کرد: روند رو به رشد تعاملات کرمانشاه با بخش عربی و کردی کشور عراق می‌تواند فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب و تحول آفرینی را برای استان فراهم کند.

وی افزود: در این میان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل یک ظرفیت مناسب و راهگشا برای شناخت بهتر و عمیق‌تر از بازار صادراتی به اقلیم کردستان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته مراودات کرمانشاه با اقلیم کردستان به یک سطح مناسب رسیده است و ما کاملاً آماده ورود به فاز اجرایی و عملیاتی کردن پروژه‌های سرمایه‌گذاری توسط کارآفرینان اقلیم کردستان هستیم.

صحرایی بیان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید از آن‌ها برای افزایش تولیدات صادرات محور و اشتغال پایدار استفاده کنیم.

وی از منطقه آزاد قصرشیرین به عنوان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری نام برد و گفت: در این حوزه تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت کنسولگری ایران در اربیل، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قصرشیرین را به سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان معرفی کنیم.

منبع: مهر

کد خبر 703665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.