مسائل زیرساختی و عمرانی شهر قهجاورستان بررسی شد

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مشکلات و مسائل زیرساختی و عمرانی شهر قهجاورستان از جمله کمبود خدمات و زیرساخت در پروژه مسکن مهر این شهر مطرح و رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه بررسی و رفع مشکلات عمرانی و زیرساختی شهر قهجاورستان، اظهار کرد: این نشست با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد و مسائل عمرانی و زیرساختی شهر قهجاورستان و روستاهای مجاور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مسائل کسری خدمات و زیرساخت در مجموعه مسکن مهر این شهر بررسی و تصمیمات لازم جهت تحقق خدمات اتخاذ شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین مباحث مرتبط با اجرای پل ورودی شهر و ارتباط با روستاهای مجاور بررسی و براساس زمانبندی مشخص شده مقرر شد تا سال آینده این پل به بهره‌برداری برسد.

یوسف‌زاده متذکر شد: مباحث مرتبط با ارتقای کیفیت مجموعه شهر و ارتباط با روستاهای مجاور نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت روکش آسفالت و ارتقای ایمنی راه‌ها گرفته شد.

کد خبر 703619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.