اعتبارات محرومیت‌زدایی در خراسان شمالی براساس عدالت توزیع شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم برقراری عدالت بین شهرستان‌ها، گفت: اعتبارات حوزه راه و آب که در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن(ع) جذب می‌شود باید عادلانه توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی بر ضرورت برقراری عدالت در تمام شهرستان‌ها و حرکت در مسیر کاهش تورم تاکید کرد و اظهار داشت: به دنبال اجرای عدالت هستیم، بنابراین اقدامات ما در سطح شهرستان‌ها باید در مسیر کار کارشناسی دقیق انجام شود.

وی افزود: توزیع برابری، عدالت نیست، بلکه عدالت بر مبنای نیاز و جایگاه شهرستان‌ها رقم می‌خورد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: کاهش نرخ تورم باید جدی تر گرفته شود تا شاخص‌های استانی بر همین مبنا حرکت کند.

حسین‌نژاد در ادامه با اشاره به بهبود شاخص امنیت سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار خراسان شمالی در سطح کشور گفت: کسب عناوین مطلوب در شاخص‌های امنیت سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار نشان‌دهنده این است که کار گروهی و دقت نظر منجر به کسب این شاخص‌های مطلوب شده است.

وی در خصوص اعتبارات پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز خاطرنشان کرد: در اعتبارات ملی بخش راه و آب که در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جریان است، باید عدالت حاکم باشد در غیر این صورت باید در سطح ملی مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 703610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.