توقیف بیش از هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در هفت ماه سپری شده از سال جاری، یک‌هزار و ۱۱۹ دستگاه وسیله نقلیه توسط گشت‌های نامحسوس جاده‌ای توقیف شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالحسین زارع اظهار داشت: دسته‌ای از وسایل نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، پلاک مخدوش یا فاقد پلاک بودن یا تحت تعقیب قضائی قرار داشتن، به صورت ساعتی یا روزانه توقیف شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در ۷ ماه سپری شده از سال جاری ۱۴ هزار و ۱۵۰ مورد تخلف توسط گشت‌های نامحسوس جاده‌ای کشف و خودروهای متخلف اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور تیم‌های نامحسوس گشت جاده‌ای تأثیر زیادی بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها ایفا می‌کند.

زارع یادآوری کرد: حضور گشت‌های نامحسوس در واقع هشداری به آن دسته از رانندگان پرخطر است که با رفتار خود امنیت دیگران را به خطر می‌اندازند، اما این دسته از افراد باید بدانند پلیس هر لحظه و در هر ساعت از شبانه‌روز بر رفتارهای ترافیکی آنان نظارت و کنترل دارد.

وی در پایان و با بیان اینکه بی‌تجربگی و ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز از سوی رانندگان سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تاکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 703605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.