واکنش پدر حسن یزدانی به صحبت‌های هادی عامل در خصوص دلیل حضور پسرش در هانگژو + فیلم

پدر حسن یزدانی به صحبت‌های هادی عامل درباره حضور پسرش در مسابقات هانگژو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی عامل روزهای گذشته در گفت‌وگویی در خصوص حضور حسن یزدانی در مسابقات آسیایی هانگژو اظهار کرده بود: «من خیلی ظریف گفتم که شأن و شخصیت پهلوان‌مان زیر سوال نرود، اما اگر بخواهیم با صداقت بگوییم مهم‌ترین علت رفتن او به مسابقات همین پاداش گرفتن بوده است. حسن آقا می‌خواست بعد از این مسابقات ازدواج کند و ازدواج هم هزینه دارد و هر که بامش بیش برفش بیشتر و خانواده محترم عروس خانم هم از قهرمان دنیا توقعاتی دارند. الان برای یک لباس عروس یا رفتن به آتلیه یا فیلمبرداری کلی پول می‌گیرند، نمی‌خواستم موضوع را باز کنم اما شما من را مجبور کردید که بگویم چرا باید این‌طور باشد! حسن یزدانی ۹ مدال دارد.»

وی افزود: «ما مخالف این نیستیم چرا به آن‌ها آن‌قدر پاداش دادند، چون فوتبال ورزش مورد علاقه من هم هست، اما برای بسکتبال و کشتی و تکواندو و سایر رشته‌ها هم درصد پاداش عادلانه‌ای در نظر بگیرند.»

پس از این صحبت‌ها این گزارشگر کشتی درباره مصاحبه اخیر خود پیرامون اهداف حسن یزدانی از حضور در بازی‌های آسیایی که حواشی زیادی را به‌وجود آورده است، اظهار کرد: ابتدا باید این را بگویم که من هیچ‌وقت به دنبال تخریب قهرمانان و افتخارآفرینان کشورم نبوده‌ام و در مقابل، همیشه سعی‌ام بر این بوده است که در گزارش‌های خودم قهرمانان ورزش و کشتی ایران را بزرگ‌تر کنم تا آن‌ها نیز با گرفتن انگیزه بیشتر بتوانند دل مردم عزیزمان را خوشحال کنند و باعث افزایش غرور ملی شوند. من در گزارش‌هایم دنبال چیز دیگری نبوده‌ام و احترام خاصی برای جوانان کشورم قائلم.

وی افزود: در رابطه با مصاحبه اخیر نیز باید بگویم با تیتری که برای آن زدند، موجب ایجاد این مشکلات شدند. در شبکه‌های اجتماعی هم آن را بالا و پایین کردند و متأسفانه این موضوع باعث ایجاد مشکل هم برای من و هم برای حسن یزدانی شد. جا دارد از حسن یزدانی به‌خاطر این اتفاق عذرخواهی کنم و بگویم که از بروز این اتفاق بسیار ناراحتم.

گزارشگر باسابقه کشتی در پایان گفت: من در مصاحبه خود عنوان کردم هدف اصلی یزدانی از حضور در بازی‌های آسیایی آن هم با کتف آسیب‌دیده خوشحال کردن دل مردم با کسب مدال طلا بوده است که در کنار آن طبیعی است بحث پاداش مدال‌آوری نیز همچون سایر قهرمانان در اولویت‌های بعدی باشد و این‌گونه نبوده است که یزدانی صرفاً برای پاداش عازم بازی‌های آسیایی شده باشد.

اکنون و با گذشت چند روز پدر حسن یزدانی درباره صحبت‌های هادی عامل واکنش نشان داد که در ادامه صحبت‌های وی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 703529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.