لزوم تسهیل فرایند مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: تسهیل فرایند مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری مورد تاکید شهردار و مدیریت شهری این کلان‌شهر است، همچنین به‌دنبال تدوین الگوی مناسب برای ایجاد تعامل پایدار با فعالان بخش خصوصی و حوزه سرمایه گذاری استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در نشست مشترک مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق اصفهان اظهار کرد: در این نشست بر تدوین بسته‌های مشوق سرمایه‌گذاری بر تعمیق روابط، تهیه بسته‌های مشوق سرمایه‌گذاری و ایجاد کمیته سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها ذیل کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان تاکید شد.

وی افزود: در این نشست مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح ظرفیت‌های این سازمان، بر لزوم استفاده روزافزون از توان بخش خصوصی اصفهان برای توسعه زیرساخت‌های شهر اصفهان تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تسهیل در فرایند مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری مورد تاکید شهردار و مدیریت شهری این کلان‌شهر است، همچنین به‌دنبال تدوین الگوی مناسب برای ایجاد تعامل پایدار با فعالان بخش خصوصی و حوزه سرمایه گذاری استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان آمادگی دارد تا با تدوین بسته‌های ویژه مشوق سرمایه‌گذاری، زمینه ورود و مشارکت پایدار در پروژه‌های شهری را فراهم کند.

حیدری با بیان اینکه در این نشست «علی صفرنوراله» رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد که ظرفیت‌های فراوانی در بخش خصوصی اصفهان وجود دارد که کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای تعامل روزافزون فعالان اقتصادی فراهم آورده است، پیشنهاد فراهم کردن کمیته‌ای ذیل کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان به‌منظور تسهیل فرایند ارتباط و شهرداری و سرمایه‌گذاران را مطرح کرد تا با شناخت بیشتر به تدوین بسته‌های مشوق سرمایه‌گذاری، زمینه مذاکره بیشتر و همکاری مستمر فراهم شود.

کد خبر 703515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.