ثبت‌نام نهایی ۲۲ نفر در انتخابات مجلس خبرگان در مازندران

فرماندار ساری از ثبت‌نام نهایی ۲۲ نفر در پایان آخرین روز نام‌نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ساری و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ساری، محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه ثبت‌نام نهایی ۲۲ نفر در پایان آخرین روز نام‌نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران ثبت شده است، اظهار کرد: مشی ما در انتخابات تبیین عملی چهار کلیدواژه مدنظر رهبری معظم با محوریت قانون‌مداری و تحقق اصل بی‌طرفی است.

وی افزود: رعایت مر قانون، عدالت و انصاف در انتخابات پیش رو مدنظر ما است و در این مسیر حضور پرشور مردم و حمایت از نظام و ولایت‌‎فقیه است و اعتقاد ما بر این است که حضور حداکثری دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: مشی ما در انتخابات تبیین عملی چهار کلیدواژه مدنظر رهبری معظم با محوریت قانون‌مداری و تحقق اصل بی‌طرفی است و تا پایان وقت روز _شنبه بیستم آبان_ ۲۲ نفر برای برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای استان مازندران ثبت‌نام کرده‌اند.

نوبخت با اشاره به اینکه برای برگزاری یک انتخابات قانونمند باید مجریان و ناظران در بی‌طرفی کامل این انتخابات را برگزار کنند، گفت: ما نیز در انتخابات پیش‌رو، تابع محض قانونیم و اجازه سوءاستفاده به احدی یا جریانی را نخواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه باید با همدلی، همراهی و هماهنگی در جهت تحقق مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم کوشا باشیم.

انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند سال جاری هم‌زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 703514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.