ایمن‌سازی معابر پایتخت در دستور کار است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایمن‌سازی معابر در دستور کار است و مناسب‌سازی آن باید با قوت و قدرت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، مهدی چمران امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در حاشیه صدونودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اساسنامه سازمان‌ها و شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است، اظهار کرد: امروز سه اساسنامه جزو اساسنامه‌های تیپ بررسی و تصویب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طراحی مترو طراحی پارک کوچک محلی نیست و به زمان قبل از انقلاب بازمی‌گردد و مشاور فرانسوی آن را طراحی کرده و بعد از ۴۰ سال به اینجا رسیده است، افزود: به دلایل خاصی در محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران، ایستگاه مترو راه‌اندازی نشده است، موافق راه‌اندازی مترو هستیم، اما یک‌شبه حاصل نمی‌شود و مترو داخل شهر سال‌های سال است که طراحی شده و تنها برنامه را ادامه داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه ۲۰ سال منتظر مترو باشیم، مردم در طول این سال‌ها با ترافیک نمایشگاه بین‌المللی باید چگونه مواجه می‌شوند.

چمران با اشاره به سفر هیئت چینی به تهران ادامه داد: بازدیدهای خوبی انجام شده، اما هنوز به مرحله قرارداد نهایی نرسیده است و این سفر به منظور خرید دستگاه زباله‌سوز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی معابر پیشنهادی بوده که اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارائه کرده‌اند، تصریح کرد: ایمن‌سازی معابر در دستور کار است و مناسب‌سازی آن باید با قوت و قدرت دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ۴۳ طبقه ساختن هتل ولنجک و خارج از محدوده و روی گسل بودن اشتباه است، تصریح کرد: معاونت شهرسازی در این خصوص پاسخ کامل داده است.

کد خبر 703460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.