اختتامیه رویدادهای فرهنگی و ورزشی منطقه ۷ اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: در اختتامیه رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی از برگزیدگان، افتخارآفرینان و نفرات برتر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تجلیل می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال خوب شهروندان منطقه هفت از اجرای رویدادهای فرهنگی اظهار کرد: در این مراسم از برگزیدگان، افتخارآفرینان و نفرات برتر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تجلیل می‌شود.

وی افزود: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی همراه با آئین اهدای جوایز و قرعه‌کشی، ساعت ۱۸ روز یکشنبه، بیست‌ویکم آبان در مجموعه فرهنگی و ورزشی شاهنامه واقع در خیابان کاوه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: این مراسم اختتامیه‌ای از رویدادهای ورزشی محله‌محور، برنامه‌های تابستانه، اجرای ویژه برنامه‌های هفته نوجوان، مجموعه رویدادهای مرتبط با جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مشارکتی با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج، جشنواره سرود ویژه عید غدیر و مجموعه برنامه‌های مناسبتی دهه کرامت و ولایت خواهد بود.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه سطح تعامل خوبی میان شهرداری با مجموعه‌های مردم‌محور منطقه هفت وجود دارد، ادامه داد: در این مراسم بخش قابل توجهی از برگزیدگان همان نفرات برتر رویدادهای محلی در مراکز و کانون‌های فرهنگی هستند.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در ارتقای سطح مجموعه تفریحی و گردشگری باغ فدک گفت: بنا به درخواست شهروندان، ساختمان اداری و فضای آموزشی فرهنگسرای باغ فدک و خانه جوان مرمت و بهسازی شده است، همچنین کتابخانه طغرایی در مسیر اصلاح و تعمیرات اساسی قرار دارد.

کد خبر 703430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.