عزم و اراده بر رفع موانع و ایجاد زمینه برای توسعه شهرستان جوانرود است

استاندار کرمانشاه گفت :با توجه به آنچه که از سوی مردم شهرستان جوانرود مبنی بر دغدغه و مطالبات عمومی مطرح شد، تصمیم، عزم و اراده استان بر رفع موانع و ایجاد زمینه برای توسعه این شهرستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی شامگاه _ شنبه بیستم آبان‌ماه_ در پایان دوازدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان جوانرود با بیان خواسته‌های مردم این شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور اعضای این شورا و مدیران کل و ارشد استانی در سالن جلسات فرمانداری جوانرود تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به آنچه که از سوی مردم شهرستان جوانرود مبنی بر دغدغه و مطالبات عمومی مطرح شد تصمیم، عزم و اراده استان بر رفع موانع و ایجاد زمینه برای توسعه این شهرستان خواهد بود.

وی افزود: مواردی در طول این سفر به عنوان مطالبه عمومی توسط اهالی محترم مطرح شد ولی دو موضوع آب شرب شهرستان جوانرود و تصفیه خانه این شهر مکرراً به عنوان یک دغدغه و مطالبه مطرح شده است که با همت مدیران با اجرای برنامه‌های فوریتی تا دهه کرامت برای ساماندهی و بهره‌برداری دنبال می‌شود تا مردم این شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

استاندار کرمانشاه در پایان شورای اداری استان کرمانشاه ویژه شهرستان جوانرود در خصوص مصوبات سفر دوازدهم خود، تصریح کرد: در مجموع مصوبات بر اساس کار دقیق کارشناسان استانداری با همکاری فرمانداری جوانرود و ادارات کل استان و با شناخت دقیق نیازمندی‌ها و از طرفی ظرفیت‌های شهرستان بوده است و برای اجرای به موقع آنها نکات ویژه‌ای اتخاذ گردیده است و توسط استانداری نیز نظارت دقیق خواهد شد.

وی گفت: در خصوص ساماندهی وضعیت مدارس در این شهرستان مطالباتی مطرح شد و مصوباتی به دنبال داشت و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به عنوان آورده این سفر در حوزه آموزش و پرورش مختص یکی از مدارس به نام مدرسه «کوثر» تخصیص اعتبار شد.

استاندار کرمانشاه در پایان سفر خود به شهرستان جوانرود گفت: امید است طرح‌های این شهرستان به موقع بهره برداری شود و مصوبات نیز نظارت خواهد شد تا بدون کم و کاست اجرایی شود تا بخشی از مطالبات مردمی پاسخ داده شده باشد.

کد خبر 703379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.