برخی تیم‌ها هر بازیکنی خواستند خریدند و کارت‌شان را ثبت کردند / برای بازی ۱۱ نفر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به دیگر تیم‌ها مساوی نبود، دیگر تیم‌ها روی هر بازیکنی دست گذاشتند خریدند و در نهایت کارت بازی‌شان را هم صادر کردند و فقط سر پرسپولیس کلاه رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار کرد: دیدار پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و دیدنی بوده است و همیشه شاهد یک بازی تماشاگرپسند بوده‌ایم؛ هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و سپاهان مربی و کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم نتیجه به نفع تیم ما باشد و بتوانیم نمایش خوبی انجام دهیم. با توجه به شرایطی که وجود دارد سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در این چند روز کارهای تاکتیکی انجام دادیم و فرصت تمرین خاصی نداشتیم. بازیکنان ما همیشه نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند خوب کار کنند. من از بچه‌ها یاد گرفتم که در شرایط حساس چگونه کنار تیم باشم و از همدیگر حمایت کنیم. امیدوارم برنده تیمی باشد که استحقاق آن را داشته باشد. بازی سنگینی مقابل استقلال تاجیکستان داشتیم؛ هر چهار تیم گروه ما در لیگ‌قهرمانان آسیا باکیفیت هستند و سخت‌ترین گروه را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بعضی از بچه‌ها به ویروس آنفلوانزا مبتلا شدند و چند مصدوم هم داریم. ما یک تیم هستیم و به نظرم نوع نگرش بازیکنان و حتی بازیکنان جوان می‌توانند به ما کمک کند و من به همه بازیکنانم ایمان دارم که می‌توانند به تیم کمک کنند. پرسپولیس در هر بازی برای سه امتیاز کار می‌کند و بازیکنان ما نشان دادند که چه کیفیتی دارند. می‌خواستیم تیم را تقویت کنیم اما با مشکلاتی مواجه شدیم. انتظار خیلی‌ها این بود که در نقل‌وانتقالات فعال‌تر باشیم اما اتفاقاتی افتاد که خواسته ما برآورده نشد.

یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: همیشه کنار هم بودیم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. به هر حال فوتبال است و ممکن است شرایطی پیش بیاید که نتایج دلخواه کسب نشود. باید صبور باشیم و تلاش بیشتری کنیم، شرایط نقل‌وانتقالات ما نسبت به دیگر تیم‌ها مساوی نبود. دیگر تیم‌ها روی هر بازیکنی دست گذاشتند خریدند و در نهایت کارت بازی‌شان را هم صادر کردند و فقط سر پرسپولیس کلاه رفت و نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم این را می‌گویم زیرا ما خودمان را با مدعیان مقایسه می‌کنیم.

وی در پایان گفت: نتوانستیم بازیکنان باکیفیت لازم را کسب کنیم. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما شاید یک روز در رابطه با آن صحبت کنم. در حال حاضر از بازیکنانم می‌خواهم کیفیتشان را به هر نحوی ارائه دهند. ما با از خود گذشتگی بیشتر می‌توانیم ادامه دهیم. در مقابل یک تیم با کیفیت بازی داریم و بردن سپاهان در اصفهان کار راحتی نیست، اما این از بازیکنان پرسپولیس برمی‌آید، من نیامدم کری بخوانم اما با توجه به روحیه خوب بازیکنانم احساس می‌کنم عملکرد خوبی هم خواهند داشت. ما مشکلات و غایبان مختلفی داریم اما ۱۱ بازیکن می‌شویم که مقابل سپاهان بایستیم.

کد خبر 703354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.