تمام شهرها و روستاهای کردستان تا پایان امسال گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: عملیات گازرسانی در استان کردستان گام‌های پایانی را طی می‌کند و تا پایان سال جاری تمامی شهرها و روستاهای استان کردستان زیر چتر گازرسانی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله‌گری اظهار کرد: عملیات گازرسانی در استان کردستان گام‌های پایانی را طی می‌کند و تا پایان سال جاری تمامی شهرها و روستاهای استان کردستان زیر چتر گازرسانی می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر ۳۳ شهر و یک هزار و ۶۲۱ روستای استان گازدار است و درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستای ۹۹.۷ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: این حجم فعالیت و عملکرد مطلوب در استانی به وقوع پیوسته است که دارای کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌های خروشان و مسیرهای صعب‌العبور و سنگلاخی است.

فعله‌گری گفت: گسترش شبکه‌های گازرسانی و افزایش تعداد قابل ملاحظه مشترکان، وظیفه ما را در خدمت رسانی مستمر و مداوم سنگین‌تر می‌کند به‌خصوص که وارد فصل سرما شده‌ایم و بایستی تمام توان و نیروی خود را برای خدمت رسانی به مردم استان معطوف کنیم.

وی اضافه کرد: به این مناسبت تمامی نقاط بحرانی شبکه‌های گازرسانی استان شناسایی شده و ارتقا ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار هم از اهم واجبات بوده که به نحو مطلوب پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان، عبور خط ششم و نهم سراسری فشار قوی از استان کردستان را موهبت الهی ذکر کرد و گفت: با عبور این خطوط علاوه بر تأمین گاز طبیعی مشترکان خانگی، بستر بسیار مناسبی برای احداث و راه اندازی صنایعی که نیاز به انرژی قابل اطمینان دارند در استان فراهم شده است و تمام این زیرساخت‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایجاد شده است.

کد خبر 703332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.