تظاهرات حامیان غزه در خیابان‌های نیویورک + عکس

هزاران نفر از مردم آمریکا با حضور در خیابان‌های شهر نیویورک ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواستار توقف جنگ و آتش‌بس فوری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه حمایت‌های مردمی از فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شامگاه جمعه هزاران نفر از مردم آمریکا در اعتراض به کشتار و نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه با حضور در میدان «تایمز» شهر نیویورک خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

گفته می‌شود در لحظاتی از این تجمع، نیروهای پلیس آمریکا با معترضان جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، درگیر شدند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه اعلام کرد: شمارش معکوس برای توقف خدمات در بیمارستان اندونزی و بیمارستان «کمال عدون» در شمال نوار غزه و از کار افتادن آنها به دلیل کمبود سوخت آغاز می‌شود.

القدره افزود: شمارش معکوس برای توقف خدمات حساس آغاز شده است و مجتمع درمانی الشفاء به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان غزه تنها پس از ۳۶ ساعت از مدار خدمات‌رسانی خارج می‌شود.

پیش‌تر سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهر، از افزایش آمار شهدای کادر درمان این شهر تا ۱۹۵ نفر خبر داده بود.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه دیروز جمعه در تازه‌ترین آمارها اعلام کرد: تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی در روز سی‌وپنجم به ۱۱ هزار و ۷۸ شهید رسیده است. در میان شهدا ۴۵۰۶ کودک، ۳۰۲۷ زن و ۶۷۸ سالمند وجود دارند.

القدره همچنین اعلام کرد که تعداد مجروحان جنایات رژیم صهیونیستی در ۳۵ روز اخیر نیز به ۲۷ هزار و ۴۹۰ تن افزایش یافته است.

کد خبر 703246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.