مسابقات کشوری معیار خوبی برای کشتی‌گیران است

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی کشور که برای ما حکم سنگ محک را واقعی را دارد، دوبنده‌پوشانمان آنچه در توان دارند را به نمایش بگذارند و به حقی که چندین سال تحت عنوان حلقه‌ای مفقوده در کشتی اصفهان وجود داشته است، دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول جزینی با تاکید بر اینکه در کمتر از ۶ ماه وی و همکارانش در آکادمی کشتی فرنگی سپاهان به جمع‌بندی مورد نظر رسیده‌اند، اظهار کرد: در مسابقات انتخابی استان در رده نوجوانان سه نفر و جوانان ۶ نفر را از آکادمی سپاهان داریم.

وی افزود: در سطح استان جایگاه خوبی داریم، اما باید نظاره‌گر عملکرد شاگردانمان در مسابقات کشوری باشیم. نتیجه مسابقات کشوری مشخص خواهد کرد که در این چند ماه چگونه عملکردی داشته‌ایم.

جزینی با اشاره به اینکه نمی‌تواند انتظار انجام کارهای خیلی بزرگی از شاگردانش داشته باشد، گفت: من به شاگردانم اعتقاد دارم و مطمئنم تمام توانشان را روی تشک قهرمانی کشور که جزو مراحل اولیه انتخابی تیم ملی است به منصه ظهور خواهند گذاشت.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان با تاکید بر اینکه از آکادمی کشتی فرنگی از برنامه ارائه شده به باشگاه جلوتر است، ادامه داد: شاید در گام نخست نمی‌توانستم به این فکر کنم که حتی در انتخابی تیم استان حرفی برای گفتن داشته باشیم اما خوشبختانه با تلاش از برنامه پیش‌بینی که داشتیم جلوتر هستیم. امیدوارم در مسابقات قهرمانی کشور که برای ما حکم سنگ محک را واقعی را دارد، دوبنده‌پوشانمان آنچه در توان دارند را به نمایش بگذارند و به حقی که چندین سال تحت عنوان حلقه‌ای مفقوده در کشتی اصفهان وجود داشته است، دست پیدا کنند.

کد خبر 703238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.