ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع با امضای شهردار قم تصویب و به تمام مراکز وابسته از جمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ شد.

مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه بنا به دستور شهردار قم شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع ابلاغ شده و لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: در راستای اهمیت رضایتمندی و رفع مشکلات شهروندان، شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع به منظور ارتقای سطح کارآمدی و پاسخگویی مدیران، شناسایی موانع احتمالی در کیفیت خدمات‌رسانی و ارزیابی بخش‌های مختلف شهرداری از منظر کیفیت خدمات‌رسانی تصویب و ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر تسریع در خدمات‌رسانی افزود: این شیوه‌نامه برای تمام مراکز وابسته به شهرداری قم از جمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کمیته تکریم ارباب‌رجوع در تمام مناطق شهرداری قم اضافه کرد: اعضای کمیته مرکزی موظف هستند تا در راستای ارتقای سطح رضایت شهروندان مشکلات را شناسایی و رفع کنند.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته باید بر عملکرد مدیران، کارکنان ستاد مرکزی و اجرایی کردن این طرح نظارت کنند و پایش مستقیم داشته باشند.

وی تصریح کرد: دوره بازنگری این دستورالعمل یک‌ساله است و کمیته مرکزی تکریم ارباب‌رجوع شهرداری قم موظف است پس از ابلاغ شیوه‌نامه، منشور اخلاقی شهرداری را در ورودی ساختمان‌های اصلی مناطق و سازمان‌ها نصب کند.

کد خبر 703185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.