توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیلو گوشت گرم در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از ورود و عرضه بیش از سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز گرم گوساله به استان خبر داد و گفت: ورود گوشت گرم به استان ادامه‌دار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا بهراملو امروز _شنبه بیستم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واردات و توزیع گوشت قرمز گرم در همدان و سراسر استان ادامه‌دار است، اظهار کرد: این میزان گوشت از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

وی از توزیع گوشت گرم با نرخ تنظیم بازار خبر داد و افزود: توزیع گوشت واردشده موجب تعدیل بازار می‌شود و تا رفع نیاز استان ادامه پیدا می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه هر ۱۰ شهرستان استان بر اساس برش شهرستانی سهمیه گوشت گرم دریافت می‌کنند، اضافه کرد: قیمت گوشت گرم وارد شده با قیمت تنظیم بازاری اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی توزیع می‌شود.

بهراملو با اشاره به به تحقق و تعهد جوجه‌ریزی آبان در استان تاکید کرد: همدان جزو استان‌های پیشرو در بخش جوجه‌ریزی در مقیاس کشوری است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌هایی مثل تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و بهار تاکنون صددرصد تعهد جوجه‌ریزی آبان را محقق کرده‌اند، تصریح کرد: آبان تا پایان روز هجدهم، یک میلیون و ۵۵۳ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان این رقم را حاصل همراهی تولیدکنندگان و مرغداران دانست و افزود: ماه گذشته استان همدان در بخش جوجه‌ریزی نسبت به تعهد رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 703181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.