کشف ۷۴۵ کیلوگرم موادمخدر از یک دستگاه کامیون در شهرستان کوه‌چنار

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۷۴۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان کوه‌چنار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با همکاری کارکنان انتظامی کوه‌چنار، از تردد یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی به محور مواصلاتی «شیراز-کوه‌چنار» اعزام شدند و با اقدامات فنی و تخصصی کامیون مذکور را شناسایی کردند و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی فرستادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن کامیون ۶۹۵ کیلو تریاک و ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شد، اضافه کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با قاچاقچیان از مأموریت‌های اصلی این فرماندهی است و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 703170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.