انجام بیش از ۱۲۰۰ ماموریت توسط سازمان آتش‌نشانی گچساران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گچساران گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، هزار و ۲۴۵ مورد ماموریت توسط این سازمان در سطح شهرستان گچساران انجام شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گچساران، عقیل طیبی امروز _شنبه بیستم آبان‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر، هزار و ۲۴۵ مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی یک و دو شهرستان گچساران انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد مأموریت انجام شده، ۱۰۵ مورد مربوط به آتش‌سوزی مزارع، مراتع و باغات، ۴۹ مورد منازل شخصی و اماکن تجاری، ۲۷ مورد خودرو و موتور سیکلت، ۸۰ مورد پارک و فضای سبز، ۷۳ مورد منابع طبیعی و ۲۶ مورد مربوط به پارک جنگلی بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات آتش‌نشانی گچساران خاطرنشان کرد: ۴۴۰ مورد آتش‌سوزی متفرقه، دو مورد آتش‌سوزی انبار ضایعات و هشت مورد انتقال پایه برق از مأموریت‌های صورت گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی در گچساران است.

طیبی با اشاره به مأموریت‌های بخش امداد و نجات توسط پایگاه‌های آتش‌نشانی گچساران اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، ۲۶ مورد تصادفات جاده‌ای، ۳۱ مورد حوادث آسانسوری، ۱۱ مورد حوادث انگشتری، دو مورد حوادث جاده‌ای و چهار مورد حوادث آبی-غواصی در این شهرستان توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران انجام شده است.

وی با بیان اینکه در هفت ماه سال جاری ۱۳ مورد در حوادث حریق رخ داده در گچساران مصدوم شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۹ مرد، یک زن و سه نفر آتش‌نشان بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات آتش‌نشانی گچساران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، ۱۱ نفر در حوادث رخ داده گچساران فوت کردند، گفت: طی همین مدت، ۵۰ نفر در حوادث امداد و نجات گچساران مصدوم شدند که از این تعداد ۲۴ مرد و ۲۶ زن بودند.

طیبی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود برای منزل یا محل کار و در خودروهای خود کپسول‌های اطفای حریق آتش‌نشانی تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

کد خبر 703165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.