بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذار در اهواز فراهم شده است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به ایجاد بستر مناسب سرمایه‌گذاری توسط شهرداری گفت: در گذشته سرمایه‌گذار امنیت لازم را برای حضور در اهواز احساس نمی‌کرد، با اقدامات انجام شده سرمایه‌گذاران از هر نقطه ایران با رغبت بیشتری وارد اهواز می‌شوند و آمادگی حمایت از آن‌ها را داریم.

حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اهواز اظهار کرد: شهر همچون یک موجود زنده است که باید به همه اعضای آن رسیدگی شود، حضور سرمایه‌گذار در شهر نیز از الزامات هر شهر است و ضرورت دارد در همه حوزه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گیرد، نه اینکه به یک بخش توجه داشته باشیم و از سایر بخش‌ها غافل شویم.

وی افزود: شهر نیازمند توسعه است و باید در این خصوص یک توازن ایجاد شود، بر همین اساس است که احداث شهربازی در غرب و شرق اهواز مورد بررسی قرار گرفت، علاوه بر آن تصویب لایحه هتل‌سازی پس از ۱۶ سال نخستین لایحه در این زمینه بود که دارای طرح تشویقی برای احداث هتل است، در تمام کشور نیز چنین لایحه‌ای تا به حال تصویب نشده بود که در آن تا ۳۰ درصد مکان اقامتی برای هتل‌های چهار و پنج ستاره امکان تجاری‌سازی وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: از آنجا که استان خوزستان در جوار کشور عراق قرار دارد و سالانه مسافران زیادی به‌ویژه به‌منظور درمان از طریق مرزهای این استان وارد کشور می‌شوند، احداث هتل می‌تواند سبب رونق استان شود.

دغاغله تاکید کرد: در گذشته سرمایه‌گذار امنیت لازم را برای حضور در اهواز احساس نمی‌کرد، اما در دوره جدید مدیریت شهری و با اقدامات انجام شده سرمایه‌گذاران از هر نقطه ایران با رغبت بیشتری وارد اهواز می‌شوند و آمادگی حمایت از آن‌ها را داریم، چراکه در نهایت منافع آن به شهر اهواز بازمی‌گردد.

وی اضافه کرد: اصلاح سازه‌های ایستگاه‌های مترو یک ظرفیت ویژه سرمایه‌گذاری است که می‌تواند منجر به بازگشت هزینه‌کردها به شهر شود، از آنجا که در آینده بخش عمده‌ای از حمل‌ونقل عمومی اهواز به مترو می‌رسد، بسته‌های سرمایه‌گذاری خوبی برای این حوزه ایجاد شده است که منجر به افزایش اشتغال می‌شود، با این حال این امر نیازمند حمایت همه سازمان‌های استانی است.

کد خبر 703134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.