نقطه پایان طوفان‌الاقصی آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک حرکت پیش‌دستانه از جانب مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود و ثمرات بزرگی داشت، گفت: شک نداریم که نقطه پایان این جنگ، نقطه آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان خواهد بود.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز _شنبه بیستم آبان‌_ در جمع بسیجیان زاهدان اظهار کرد: از سال قبل سه محور برای اقدامات خود در بسیج قرار دادیم، این محورها شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت تلاش کنند تا در حوزه جغرافیایی خود جهاد خدمت را جدی بگیرند و یاری‌رسان مردم محل خود باشند، افزود: لازم است جهاد تبیین را جدی بگیریم و با مطالعه و شناخت صحیح از انقلاب اسلامی و کشور، تلاش‌های دشمن برای القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از سال ۱۹۴۸ که رژیم غاصب صهیونیستی حکومت نامشروع خود را راه‌اندازی کرد، این رژیم در حال ظلم و جنایت در فلسطین است و از ابتدای پیدایش این رژیم نامشروع، حدود ۱۳۰ هزار نفر از مردم فلسطین را به شهادت رسانده‌اند.

شفائی ادامه داد: هر زمان که مسلمانان فلسطینی با اتحاد و همدلی مقابل دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند، موفق شدند و هرکجا که مقاومت را کنار گذاشتند به سرانجام مطلوب نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: از سال ۲۰۰۵ تاکنون که مقاومت فلسطین ساختار و تشکیلات جدی به خود گرفت، رژیم غاصب صهیونیستی پنج جنگ تمام‌عیار را علیه باریکه غزه به راه انداخت، دشمن صهیونیستی به‌دنبال این بود تا مقاومت فلسطین را در هم بکوبد و مردم غزه را به سمت صحرای سینا کوچ دهد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک حرکت پیش‌دستانه از جانب مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود و ثمرات بزرگی داشت، گفت: شک نداریم که نقطه پایان این جنگ نقطه آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان خواهد بود، اتفاقات رخ داده در این عملیات نشان داد که یک آرایش قدرت جدید در ابعاد مختلف از جمله جنگ اطلاعاتی روانی، فرهنگی و نظامی به وجود آمده است.

شفائی افزود: حضور گسترده سران کشورهای مستکبر در اسرائیل طی این چند روز نشان می‌دهد که شرایط به نحوی است که رژیم نامشروع صهیونیستی در حال افول بوده و نیازمند یاری آن‌ها است.

وی با بیان اینکه مخالفت امروز مردم اقصی‌نقاط جهان و مقابله با نظام سلطه و رژیم کودک‌کش صهیونیستی کم‌سابقه است، اظهار کرد: انسجام امروز جریان مقاومت و جهان اسلام در تاریخ بی‌سابقه است، اسرائیل از بین خواهد رفت و این مسئله امروز به یک اعتقاد قطعی در جهان اسلام تبدیل شده است.

کد خبر 703130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.