قرارداد سرویس مدارس اصفهان در انتظار تأیید شرکت‌های حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: قراردادهای سرویس مدارس از سیزدهم آبان سال جاری در سامانه هوشمند سرویس مدارس اصفهان سفیر مهر بارگذاری شده است و در انتظار تأیید شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی برای ارسال به اولیای دانش آموزان است.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید میدانی که به همراه کارشناسان سازمان تاکسیرانی از شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی انجام داده است، اظهار کرد: با این بازدید در جریان تأیید و صدور قراردادهای سرویس مدارس قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه قراردادهای سرویس مدارس دانش‌آموزان از سیزدهم آبان سال جاری در سامانه سفیر مهر بارگذاری و امکان ویرایش و تأیید توسط شرکت‌ها فراهم شده است، افزود: اطلاعات دانش‌آموزانی که موفق به ثبت‌نام نشده بودند یا خارج از سامانه سفیر مهر سرویس‌دهی می‌شدند نیز توسط شرکت‌ها به سازمان تاکسیرانی ارسال و در سامانه بارگذاری شده است.

قرارداد سرویس مدارس اصفهان در انتظار تأیید شرکت‌های حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: لازم است شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی در اسرع وقت نسبت به تأیید و یا ویرایش قراردادها اقدام کنند تا در اختیار اولیای دانش‌آموز قرار گیرد و خللی در پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس ایجاد نشود.

پرورش افزود: اولیای دانش‌آموزان پس از مشاهده قرارداد می‌توانند از هزینه سرویس خود مطلع شوند و اقدام به پرداخت کنند، همچنین در حساب کاربری دانش‌آموزان امکان اعتراض به قرارداد فراهم شده است و خانواده‌ها می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

کد خبر 703115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد میردامادی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    امسال با وجود ثبت نام در سرویس مدرسه هنوز بچه‌ها را خودم تا مسافتی برای مدرسه همراهی میکنم و بقیه راه را با اتوبوس به مدرسه رفت و آمد می‌کنند و نه مدرسه جوابگو هست و نه اژانس ثبت نام کننده. اگر مانند تاکسی های اینترنتی میشود جهت ثبت نام اپلیکیشن راه اندازی کرد تا خانواده‌ها با جی پی اس آدرس خود را به سرویسهای مدرسه معرفی کنند و تاکسی رانی هم با توجه به آن سرویس دهی بهتری را انجام دهدوهم چنین به کمک سازمان املاک و مستغلات و زمین و شهرسازی رفت
  • سویل IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    امسال نتونستم سرویس بگیرم پارسال دوماه سرویس پولشو گرفت ولی سرویس نمی‌داد می‌گفت تداخل داره امتحاناشون
  • بهار حیدر پور دستگردی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    کد قرداد هزینه سرویس مدارس برای ما ارسال نشده است ممنونم.
  • بهنام IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    سلام، فرزند من کلاس دوازدهم است و بعد از عید مدرسه نمیرن. ولی قرارداد تا ۰۳/۳۱ تنظیم شده. تکلیف چیست؟