سعی کردیم به بازی برگردیم اما نشد/ هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی‌مانده و تلاش می‌کنیم بهتر شویم

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازی را بد شروع کردیم و در ادامه سعی کردیم به بازی برگردیم اما باوجود اینکه اختلاف گل را با گیتی‌پسند کاهش دادیم باز هم نتوانستیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از شکست تیم فوتسال مس سونگون در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر در برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: دیدار جذابی بود و همه بینندگان تلویزیون از این بازی لذت بردند. متأسفانه بازی را بد شروع کردیم و در ادامه سعی کردیم به بازی برگردیم اما باوجود اینکه اختلاف گل را با گیتی‌پسند کاهش دادیم متأسفانه باز هم نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی افزود: متأسفانه شروع خوبی در رسیدن به نتیجه نداشتیم و همین موضوع باعث شد که بازی را واگذار کنیم. از نظر من اصلاً کری‌خواندنی وجود ندارد و این از جذابیت بازی فوتسال است و لذت بازی با همین کری خواندن‌ها است و تمام این اتفاقات و برخوردها در کمال احترام در بازی می‌افتد.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در پایان گفت: همه این درگیری‌ها و کری‌ها نیز از جذابیت این رشته است و در فضایی این‌چنین کوچکی قطعاً این‌طور اتفاقاتی در ورزش امری طبیعی است. لازم است تاکید کنم هنوز ۱۳ بازی باقی مانده و هیچ چیزی مشخص نیست و در این مدت سعی می‌کنیم که بهتر شویم.

کد خبر 703082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.