پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش مقاومت لبنان

حزب‌الله لبنان عصر امروز از حملات موشکی و پهپادی متعدد به پایگاه‌ها و محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان با سلاح‌های مناسب پایگاه «رامیم» رژیم اشغالگر را هدف قرار دادند که تلفاتی را در صف نظامیان آن برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: حمله به پایگاه «رامیم» در چارچوب حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و تایید مقاومت شجاع آن انجام شد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی تیم پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «حرش شتولا» را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند.

طبق این بیانیه، این حمله نیز منجر به کشته و مجروح شدن شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی شد.

حزب‌الله لبنان همچنین عصر امروز در بیانیه‌ای دیگر از حمله پهپادی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه سوم حزب الله لبنان در این باره نیز آمده است: مقاومت اسلامی با استفاده از سه فروند پهپاد تهاجمی به نظامیان اشغالگر اسرائیل حمله کرد؛ یک پهپاد پادگان «یفتاح قدیش» را هدف گرفت و دو پهپاد دیگر نیز محل تجمع نظامیان اشغالگر در شرق شهرک «حتسودت یوشع» را به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

کد خبر 703066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.