شورای شهر سنندج از فعالیت سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مسئله سرمایه‌گذاری در شهر سنندج در اولویت شورای شهر قرار دارد که ما از تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که به کردستان بیایند و در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، عزت رضایی، بعدازظهر امروز _جمعه نوزدهم آبان_ در آئین افتتاح پارک لاوان شهر سنندج اظهار کرد: پارک چهار هکتاری لاوان در منطقه کم‌برخوردار اسلام‌آباد سنندج تا حدودی توانسته سرانه فضای سبز را در این منطقه بالا ببرد که این جای خرسندی دارد.

وی افزود: شعار اصلی اعضای شورای اسلامی دور ششم شهر سنندج از آغاز کار تاکنون، عدالت‌محوری و توجه به مناطق کم‌برخوردار بوده که تا حدودی این مهم به منصه ظهور رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر سنندج هنوز آن چیزی نیست که در خور شأن و منزلت مردم این شهر باشد، اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری سنندج برنامه‌ریزی کرده‌اند که تا پایان دور ششم شورا سرانه فضای سبز شهر را بالا ببرند تا حداقل به میانگین کشوری برسد.

وی ادامه داد: اگر به تاریخ بنگریم می‌بینیم که مردم منطقه ما همیشه علاقه خاصی به طبیعت داشته و در مناطق خوش آب و هوا زندگی کرده و حافظ محیط زیست بوده‌اند که این نشان دهنده فرهنگ بالای مردم کردستان است.

رضایی در ادامه گریزی به اولویت‌های کاری شورای شهر سنندج زد و گفت: مسئله سرمایه‌گذاری در شهر سنندج در اولویت ما قرار دارد، چون استان کردستان یک استان صنعتی نیست و برای شکوفایی اقتصاد شهری لازم است که پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر بیشتر انجام شود.

وی تاکید کرد: ما از تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که به کردستان بیایند و در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر سنندج گفت: پروژه‌هایی همچون راه‌اندازی تله‌کابین آبیدر سنندج، احداث زیرگذر، روگذر و سایر پروژه‌های ترافیکی در دست اقدام است که امیدواریم به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: درخواست اعضای شورای شهر از شهردار سنندج نیز این است که در آینده پارکی در خور شأن مردم نواحی منفصل شهری نایسر و ننله احداث کند تا در خدمت مردم این مناطق بیشتر باشیم.

کد خبر 703041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.