فلسطین کلید رمزآلود ظهور امام زمان (عج) است

امام جمعه‌ شهرستان سمیرم گفت: در قضیه فلسطین و قدس دنیا دو شاخه می‌شود و نه تنها جهان اسلام و تشیع بلکه همه مردم دنیا دو دسته می‌شوند و این کلید رمز ورود قدس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمیرم، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه نوزدهم آبان ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سومین کنفرانس قدس به نکته‌ای اشاره کردند که خیلی از ما به آن توجه نکردیم.

وی افزود: در آن اجلاس بین المللی در آخر بیانیه خود یک جمله‌ای گفتند و آن این بود که فلسطین و قدس کلید رمز و ورود است که این یعنی نقش فلسطین و قدس مهم است و قرار است کار شاخصی انجام دهند.

امام جمعه شهرستان سمیرم در ادامه گفت: در این نبرد حق و باطل که از حضرت آدم تا امروز ادامه داشته، امروز رنگ دیگری پیدا کرده است و در قضیه فلسطین و قدس دنیا دو شاخه می‌شود و نه تنها جهان اسلام و تشیع بلکه همه مردم دنیا دو دسته می‌شوندو این کلید رمز ورود قدس است.

وی تصریح کرد: در روایات متعددی داریم که در دوره آخر الزمان، فرق حق و باطل باید مشخص شود و طرفداران حق و باطل باید جبهه خود را مشخص کنند و نفاق از بین رفته باشد.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: کسی که ولایت الله را پذیرفته باشد باید به امام زمان خدمت کند و بعضی از داخلی‌ها و عمامه به سر که شیعه هستند و ادعای انقلابی و مذهبی بودن می‌کنند امروز از اسرائیل و ظالم دفاع می‌کنند و جای حق و باطل را اشتباه کرده‌اند و این جای تعجب نیست چون سال ۶۱ هجری آن را تجربه کردیم.

وی عنوان کرد: این مشکل مبنایی است چون مبنای توحیدی را نپذیرفتند؛ مبنای ما یک آیه است و کسانی که در راه ما جهاد کنند راه برایشان باز می‌کنیم نه کسانی که مذاکره می‌کنند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان و تشکر از حضور پرشور مردم سمیرم افزود: حضور مردم در ۱۳ آبان امسال عجیب بود و در سمیرم با حضور مردم، مسؤولان و دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیار عالی برگزار شد که چشم‌های دنیا را خیره کرد.

وی خاطرنشان کرد: شما هنوز مردم ایران و فطرت بیدار مردم دنیا را نشناختید و اگر صد سال هم اگر بگذرد بازهم نخواهید شناخت چرا که این مردم با وجود تمام فشارهای اقتصادی، مشکلات و بی‌تدبیری برخی مسؤولان باز هم به میدان آمدند و جلوی استکبار جهانی ایستادند تا به دنیا مخابره کنند که اگر بایستند نتیجه می‌گیرند.

کد خبر 703026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.