غرق شدن پسربچه ۷ ساله در استخر کشاورزی

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدن پسربچه هفت ساله در استخر کشاورزی خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۲ امروز _جمعه نوزدهم آبان_ حادثه غرق شدن پسربچه هفت ساله در استخر کشاورزی در روستای امین‌آباد از توابع محمودآباد اصفهان، به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله آتش‌نشانان غواص از ایستگاه شماره ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند، افزود: مصدوم این حادثه توسط افراد حاضر در محل پیش از رسیدن مأموران اعزامی به خارج از آب انتقال داده شده بود و مأموران آتش‌نشانی نسبت به احیای وی اقدام کردند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علی‌رغم تلاش زیاد نیروهای امدادی جهت احیای فرد حادثه دیده، وی پیش از خارج شدن از آب جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: افراد در مکان‌های پر خطر تحت هیچ عنوان کودک خود را تنها نگذارند و اصول ایمنی مربوط به استخرهای کشاورزی، به خصوص تعبیه نردبان‌های طنابی و حصارکشی دور استخر باید مد نظر قرار داشته باشد.

کد خبر 703023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.