مسمومیت ۷ نفر در پی استنشاق گاز / تصادف پراید و سمند ۷ فوتی و مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت هفت نفر در پی استنشاق گاز و مصدومیت شش و فوت شدن یک نفر در پی تصادف دو خودروی سواری خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۰۵:۵۷ صبح امروز _جمعه نوزدهم آبان_ حادثه مسمومیت با گاز CO در پی استفاده از اجاق به منظور گرمایش اتاق در گلپایگان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه، افزود: چهار نفر شامل سه زن و یک دختربچه در پی این حادثه مسموم و به بیمارستان امام حسین گلپایگان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: ساعت ۰۸:۱۵ امروز حادثه مسمومیت با گاز CO در پی استفاده از چراغ نفتی در یکی از روستاهای فریدون‌شهر به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه، ادامه داد: سه نفر شامل دو مرد ۳۰ و ۶۴ ساله و یک زن ۵۸ ساله در پی این حادثه مسموم و به درمانگاه منتقل شدند.

عابدی گفت: ساعت ۱۰:۴۴ امروز حادثه تصادف دو خودروی سواری پراید و سمند در سه‌راه فتح‌آباد لنجان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: شش نفر شامل یک مرد ۴۱ ساله، دو زن ۳۶ ساله و سه پسربچه پنج تا ۱۱ ساله در پی این حادثه مصدوم و پنج نفر از آنها به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند؛ همچنین یک مرد ۴۲ ساله در پی این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 703021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.