فلسطین پیروز نهایی جنگ با رژیم صهیونیستی است

امام جمعه بجنورد پیروز واقعی این جنگ را جبهه فلسطین دانست و گفت: پیروز این جبهه مردم شجاع و ایثارگران غزه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _جمعه نوزدهم آبان ماه_ در نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ادعای صهیونیست‌ها در خصوص حقوق بشر یک ادعای دروغین است زیرا جنابات آنها در غزه با هیچ معیار انسانی تطابق ندارد.

وی با تاکید بر اینکه جنایات اسرائیل چهره واقعی آنان را نمایان کرده است، افزود: کشتار مردم غزه، ملت‌های جهان را بیدار کرده و اکنون همه ملت‌ها در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند.

امام جمعه بجنورد پیروز واقعی این جنگ را جبهه فلسطین دانست و گفت: البته این پیروزی با پیروزی که مد نظر دنیا طلبان است، متفاوت می‌باشد.

وی افزود: پیروز این جبهه مردم شجاع و ایثارگران غزه هستند؛ امام حسین نیز در ظاهر شکست خورد اما اینک متوجه می‌شویم که پیروز روز عاشورا، ایشان و یارانش بودند.

حجت الاسلام نوری در ادامه تصریح کرد: میزان توزیع آرد و نان در خراسان شمالی بیش از میانگین کشوری است، اما همچنان در این حوزه مشکل داریم بنابراین مسئولان باید امور را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به شرایط و وضعیت کتابخوانی در میان مردم خاطرنشان کرد: نگران کننده بودن فاصله میزان کتابخوانی شهروندان از حد مطلوب و ایده آل از جمله نکاتی است که باید فرهنگ سازی آن انجام شود.

کد خبر 703019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.