تخصیص زمین برای فروش تولیدات بانوان کارآفرین ارومیه

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: محل فروش تولیدات بانوان باید در مناطقی باشد که قدرت خرید مردم بالا است، چراکه این طرح در مناطق کم‌برخوردار با شکست مواجه می‌شود.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ارومیه با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین و واگذاری دکه‌های اشتغال‌زایی بانوان به صنف دیگر اظهار کرد: دکه‌های شکیلی که در پارک الغدیر در اختیار سیب‌زمینی‌فروشان گذاشته شده است از ابتدا به عنوان بازارچه خود اشتغالی بانوان برای اشتغال این قشر در نظر گرفته شده بود که با شکست مواجه شد.‌

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم ۵۰ درصد این دکه‌ها در بوستان‌های پرتردد در اختیار بانوان قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر طی جلسه‌ای درخواست شد تا تخصیص زمینی مناسب و محلی ثابت برای فروش تولیدات بانوان کارآفرین و تولیدکننده بررسی و مطالعه شود و در دستور کار قرار گیرد.

نوروزی ادامه داد: در کوتاه‌ترین زمان این نیاز اجتماعی و اقتصادی باید در دستور کار قرار گیرد و یک بازوی اجرایی برای پیگیری این موارد در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: محل فروش تولیدات بانوان باید در مناطقی باشد که قدرت خرید مردم بالا است، چراکه این طرح در مناطق کم‌برخوردار با شکست مواجه می‌شود.

کد خبر 703015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.