مردم ایران کمک به مردم غزه را فراموش نکنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: درخواست تمام علما و ماموستایان این است که هر آنچه می‌توانید برای مظلومان فلسطین کمک ارسال کنید که کمیته امداد و هلال احمر این کار را برعهده گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی امروز _جمعه نوزدهم آبان_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: لسان صادق کلید بهشت است و شخصیت انسان را در دنیا بالا می‌برد و کسی که صادقانه به یاد خداوند ذکر می‌کند و با مردم به اخلاق نیکو صحبت می‌کند، نزد خداوند از پاداش والایی برخوردار است.

وی افزود: بسیاری از بیمارهای روحی و جسمی از زبان انسان نشأت می‌گیرد که انسان مسلمان باید از شر زبان خود را حفظ کند تا از تمام شرهای دنیا نجات یابد.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: دروغ و غیبت از جمله بیماری‌های زبان هستند که جسم انسان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد، پس بهتر است که در قلب انسان عشق به خدا، دین خدا، خدمت به خلق و خوف و خشیت از خدا جای داشته باشد تا درونی پاک و نورانی را از آن خود کند.

ماموستا حسینی مسئله امروز دنیای اسلام را سرزمین فلسطین دانست و تصریح کرد: امروز جنایاتی که علیه مردم مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد، رسوایی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان دین اسلام را در دنیا آشکار کرده است و نشان می‌دهد که این دشمنان بسیار ظالم هستند.

وی با اشاره اینکه تاکنون نزدیک به ۱۱ هزار نفر در فلسطین شهید شده‌اند، گفت: کمک‌های مادی و معنوی تنها کاری است که از دست ما بر می‌آید و درخواست تمام علما و ماموستایان است که هر آنچه می‌توانید برای مظلومان فلسطین کمک ارسال کنید که کمیته امداد و هلال احمر این کار را برعهده گرفته‌اند.

امام جمعه سنندج افزود: از شهردار سنندج که به حاشیه شهر رسیدگی کرده و امروز هم پارک لاوان را در یکی از نقاط حاشیه شهر افتتاح می‌کند قدردانی می‌کنم و از خداوند هم می‌خواهیم دلسوزان نظام را موفق کند.

کد خبر 703006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.