گیتی‌پسند - مس سونگون / به الکلاسیکویی از جنس فوتسال خوش‌آمدید!

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امروز در سالن پیروزی، در مهیج‌ترین و جذاب‌ترین تقابل تاریخ لیگ‌برتر موسوم به الکلاسیکو، در برابر مس سونگون صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال در فصل بیست‌وپنجم، بالاخره آغاز می‌شود و امروز _جمعه نوزدهم آبان‌ماه_ در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال نیم‌فصل، تیم فوتسال گیتی‌پسند از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن پیروزی استان اصفهان میزبان مس سونگون خواهد بود تا الکلاسیکوی شش‌امتیازی در حضور تماشاگران پرشور گیتیزن‌ها و برای طی کردن مسیر قهرمانی برگزار شود.

شاگردان محمد کشاورز به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تا پایان هفته دوازدهم، با نتایج بسیار درخشان و بی‌نظیر موفق به کسب ۱۱ پیروزی شده و فقط در یک بازی متوقف شده‌اند. آماری که در تاریخ فوتسال ایران هیچ‌گاه وجود نداشته و گیتیزن‌ها را با ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار داده است.

تیم فوتسال مس سونگون هم در ۱۲ هفته گذشته عملکرد بدی نداشته و با آمار ۱۰ برد و دو تساوی، پائین‌تر از گیتی‌پسندی‌ها ایستاده است.

گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون فصل گذشته هرکدام یک بازی را به دیگری واگذار کردند و در نهایت هم مس قهرمان شد. فصل پیش از آن اما گیتی‌پسند جام قهرمانی را بالای سر برد تا همچنان جدال اصلی قهرمانی، بین این دو تیم باشد و دوقطبی فوتسال ادامه پیدا کند.

در سال‌های اخیر، همیشه و همه‌وقت تقابل‌های دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون که به الکلاسیکوی فوتسال ایران مشهور است، به بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ فوتسال آسیا مشهور بوده و با جنگ و جدال، گل‌های دیدنی و نتایج باورنکردنی همراه بوده است.

علاوه‌بر اینکه این ماجرا به درون زمین و فقط میان بازیکنان و مربیان محدود نبوده و روی سکوها نیز شور و هیجان عجیبی را از سوی طرفداران شاهد بوده‌ایم. تقابل این دو تیم در کسب عنوان آقای‌گلی هم نزدیک پیش می‌رود. محمدحسین درخشانی از گیتی‌پسند و بهروز عظمی از مس سونگون دو گلزن برتر امسال هستند که هر دو نفر هم ۱۰ گل زده‌اند.

جدال دیدنی محمد کشاورز و اسماعیل تقی‌پور روی نیمکت دو تیم هم جذابیت خاص خود را دارد و هر دو نفر در این سال‌ها رقابت نزدیکی با همدیگر داشته‌اند و تیم‌های خوبی را روانه مسابقات کرده‌اند که به قهرمانی منجر شده است. امروز هر تیمی با روحیه‌ای بهتر هفته سیزدهم را پشت‌سر بگذارد قهرمان نیم‌فصل خواهد بود.

باتوجه به شرایط جدول، با پیروزی گیتی‌پسند مقابل مس سونگون، شاگردان محمد کشاورز خودشان را به‌عنوان تنها مدعی قهرمانی از حریفان دیگر حتی مس جدا می‌کنند و به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود و همین ماجرا عطش شاگردان محمد کشاورز را برای پیروزی از هر زمان دیگری بیشتر کرده است.

این دیدار به‌مانند همیشه، با حضور تماشاگران پرشور و فوتسال‌دوست خصوصاً تماشاگران تیم میزبان یعنی گیتی‌پسند در سالن پیروزی برگزار می‌شود و نماینده استان اصفهان می‌تواند در حضور هواداران خود یک‌گام بلندی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر بردارد.

کد خبر 702952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.