شهرداری منطقه ۱۴ با رفع مشکل جاده جلوان فراتر از وظایف خود برای رفع مشکلات مردم اقدام کرد

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان اصفهان گفت: شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان با رفع مشکل جاده جلوان فراتر از وظایف خود برای رفع مشکلات مردم اقدام کرد، گفت: مشکل اصلی زیرساخت‌های مناطق کمتربرخوردار است که باید با هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها فراهم شود.

سیدامیر هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت گذشته جاده جلوان اظهار کرد: چندین سال بود که این جاده باریک و ناایمن به دغدغه بزرگ اهالی این منطقه تبدیل شده بود، چرا که تصادفات زیادی در آن اتفاق می‌افتاد که منجر به فوت افراد می‌شد، به طوری که حتی کودک، نوجوان و پدر شهید در میان جان باختگان این تصادفات بودند.

وی افزود: پیش از این قبل از ورود به این جاده از سمت میدان جوان، تابلویی نصب شده بود که روی آن عبارت «انتهای حوزه استحفاظی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان» نوشته شده بود و بعد از این تابلو جاده جلوان که در حال حاضر خیابان عاشق اصفهانی شرقی نام دارد، وضعیت مناسب و ایمنی نداشت و به حال خود رها شده بود که با پیگیری‌ها و مطالبه شهروندان در زمان مدیریت «علی شمسی» در منطقه، اقداماتی برای آزادسازی اراضی کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان اصفهان با بیان اینکه پس از این اقدام، راه را برای تردد خودروهای سنگین بسته شد، ادامه داد: با توجه به اینکه در این جاده تعدادی پارکینگ خودروهای سنگین وجود داشت، نسبت به تعطیلی این پارکینگ‌ها اقدام شد تا ایمنی شهروندان هنگام تردد در جاده جلوان مخاطرات کمتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام دوره فعالیت مدیر قبلی در منطقه و آغاز فعالیت «محمدمهدی کریمی» به عنوان مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، مسیر انجام این اقدامات در جاده جلوان ادامه یافت که این موضوع موجب خرسندی اهالی این محله شد.

هاشمی‌نژاد گفت: مطالبه بزرگ و درخواست مکرری از سوی شهروندان از دستگاه‌هایی همچون شهرداری و نیروی انتظامی در خصوص تعیین تکلیف انبارهای ضایعاتی سطح منطقه ۱۴ به دلیل بافت نازیبا، ناامنی محلات و جرایمی که در آن اتفاق می‌افتاد، وجود داشت که موجب ایجاد آسیب‌هایی همچون تردد افراد معتاد و کارتن‌خواب، سرقت اموال و اموال خودروهای شهروندان و مشکلاتی برای ساکنان محلات این منطقه شده بود، از این‌رو شهرداری در یک اقدام جهادی با همکاری سایر بخش‌ها نسبت به پلمب ۱۷ انبار ضایعاتی واقع در خیابان عاشق اصفهانی شرقی اقدام شد.

شهرداری به میدان آمده، اما مشکل اصلی زیرساخت‌هایی است که باید با هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مرتبط فراهم شود

وی تاکید کرد: شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان با رفع مشکل جاده جلوان فراتر از وظایف خود برای رفع مشکلات مردم اقدام کرد؛ این اقدامات بیانگر آن بوده که شهرداری برای انجام هر کاری در راستای تأمین آسایش شهروندان فروگذار نیست و علاقه‌مند ارائه خدمت است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری به میدان آمده، اما مشکل اصلی زیرساخت‌هایی است که باید با هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مرتبط فراهم شود، افزود: اطراف جاده جلوان اراضی کشاورزی است که در صورت همکاری این نهاد با شهرداری و تملک آن‌ها می‌توان نسبت به ایجاد پمپ بنزین یا گلخانه اقدام کرد؛ البته این موارد در حد پیشنهاد است و باید نیازسنجی صورت گیرد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: توقع زیادی از شهرداری و شورای اسلامی شهر نداریم، زیرا اقدامات لازم را حتی فراتر از وظایف خود انجام و در عمل نشان داده‌اند که به مناطق کمتربرخوردار توجه ویژه دارند، اما سایر نهادها از جمله استانداری، اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی نیز باید به‌طور جدی به میدان عمل وارد شوند و سایر مدیران دستگاه‌ها شعارهای روز اول خود را تا پایان مسیر خدمت فراموش نکنند و به آن‌ها جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: شهردار منطقه ۱۴ اصفهان با اقدامات جهادی که انجام می‌دهد باید به الگویی برای سایر مدیران تبدیل شود، چراکه از نزدیک شاهد بودم این جوان انقلابی با پای پیاده در یکی از محله‌های منطقه برای احصای نیازها و مشکلات شهروندان حاضر شده بود.

کد خبر 702936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.