مهاجم باتجربه سپاهان به الکلاسیکو رسید / کاوه رضایی به‌دنبال گلزنی دوباره مقابل پرسپولیس

کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال سپاهان مشکلی برای بازی در برابر پرسپولیس ندارد و مصدومیت وی برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز _یک‌شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف همدیگر می‌روند.

در جدول رده‌بندی تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۷ امتیاز در رده دوم و سپاهان هم با از دست دادن چهار امتیاز انضباطی با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارند و از همین‌رو، این بازی علاوه‌بر حساسیت‌های همیشگی‌اش، یکی از دیدارهای حساس هفته دهم لیگ برتر محسوب می‌شود.

در آستانه این تقابل مهم، کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان که به‌دلیل مصدومیت نتوانسته بود در دیدار طلایی‌پوشان مقابل آلمالیق ازبکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا تیم خود را همراهی کند، در تمرینات اخیر سپاهان حاضر شد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

کاوه رضایی مشکلی برای بازی در برابر تیم فوتبال پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید ژوزه مورایس می‌تواند برای این تیم به میدان برود. مهاجم باتجربه طلایی‌پوشان اصفهان، در پیراهن استقلال در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس گلزنی کرده و قطعاً علاقه‌مند است با پیراهن سپاهان نیز این کار را تکرار کند.

کد خبر 702926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.