«به نام شهید» باید به یک پویش ملی تبدیل شود

رئیس شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان گفت: پویش «به‌ نام شهید» چراغ‌های بسیار زیادی در استان اصفهان فروزان می‌کند و در این راستا تلاش داریم تا نام شهیدان را در سطح شهر بدرخشانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی عصر امروز _پنج‌شنبه هجدهم آبان_ در برگزاری آئین آغاز پویش «به نام شهید» و رونمایی از دست‌نامه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان اظهار کرد: توفیق شد تا در محضر شهدای بزرگوار و در آستانه ۲۵ آبان در خدمت شهیدان عزیز باشیم.

وی افزود: استان اصفهان با بیش از ۲۴ هزار شهید در رأس کشور قرار دارد؛ کدام استانی مانند اصفهان سراغ دارید که در یک روز ۳۶۰ شهید در آن تشییع شود، بالغ بر ۱۳۰۰ شهید در عملیات محرم داشتیم و در آن روزها شاهد جمعیت قابل توجهی به سمت گلستان شهدا و جبهه‌ها بودیم.

عضو شورای شهر و رئیس شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان تاکید کرد: در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان تلاش کردیم تا نام شهیدان را بزرگ داریم و با رونمایی از تابلوهای زیبایی که به کمک مدیریت شهری ساخته شد، اتفاق‌های ماندگاری را در اصفهان ثبت کنیم.

نادرالاصلی با بیان اینکه نام شهدا در هر نقطه باید به نحوی اعلام شود که مایه عزت آن محله باشد، گفت: در حال حاضر این اقدام برای اصفهان در حال راه‌اندازی است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان بالغ بر ۵۰ هزار معبر دارد، ادامه داد: این پویش اقدامی از نظام و انقلاب است و تقاضا داریم مردم کمک کنند تا کار جمعی که در حال اتفاق است صورت گیرد.

همه عزت جمهوری اسلامی ایران به واسطه شهدا است

رئیس شورای نامگذاری معابر شهر اصفهان خاطر نشان کرد: امید است تا این اقدام به دیگر استان‌ها سرایت کرده و تبدیل به یک پویش ملی شود.

نادرالاصلی گفت: بسیاری از معابر اصلی، بزرگراه‌ها و خیابان‌ها نام‌های مشابه دارند و نام شهدا باید بر بسیاری از پل‌ها و زیرگذرها بدرخشد.

وی افزود: با اینگونه اقدامات چراغ‌های بسیار زیادی در استان اصفهان فروزان می‌شود و تلاش داریم تا نام شهیدان را در سطح شهر بدرخشانیم.

کد خبر 702893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.