بازگرداندن کلاهبردار ۲۳۰ میلیاردی متواری به زندان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به جرم کلاهبرداری ۲۳۰ میلیاردی به زندان محکوم شده، اما با وثیقه گذاشتن سند جعلی مرخصی گرفته و متواری شده بود، با رصد هوشمندانه ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر متواری شدن فردی که به جرم کلاهبرداری ۲۳۰ میلیاردی به زندان محکوم شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با ارائه سند ملکی در اطراف تهران به قید وثیقه از زندان آزاد شده بود، اما در ادامه کارشناسان حقوقی دادگستری پس از بررسی بیشتر متوجه جعلی بودن سند می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: وقتی مأموران برای دستگیری متهم اقدام می‌کنند، هیچ اثری از او نمی‌یابند و در ادامه مشخص می‌شود متهم متواری شده است که در این رابطه مأموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند و با رصد هوشمندانه خود توانستند مخفیگاه این کلاهبردار حرفه‌ای را در یکی از مناطق شهر تهران شناسایی کنند.

علینقیان‌پور ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران با هماهنگی و اخذ نیابت از مرجع قضائی به تهران رفتند و در یک عملیات منسجم و ضربتی فرد مذکور را دستگیر و به اصفهان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه پرونده این کلاهبردار باز بوده و تعداد شاکیان وی نیز در حال افزایش است، اضافه کرد: متهم پس از انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور حکم شعبه اجرای احکام دادگستری به زندان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با مجرمان، کلاهبرداران و مفسدان اقتصادی که باعث ایجاد خسارت به اموال مردم و بیت‌المال می‌شوند برخورد و در کمترین زمانی که فکرش را نمی‌کنند آن‌ها را دستگیر می‌کند و به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 702866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.