عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آبان‌

در این بسته خبری از صدور ۳۲۰ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین در مشهد تا خرید و فروش صوری در میادین یزد عامل گرانی میوه است و رونمایی از پروژه پایگاه داده مکانی شهرداری بندر انزلی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نهضت آسفالت در شهر زنجان تعطیل نشده است

مجید ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نهضت آسفالت از معابر اصلی به معابر فرعی انتقال یافته و تعطیل نشده است.

کسری بودجه شهرداری اردکان

حسن رضاپور، عضو شورای اسلامی شهر اردکان گفت: با توجه به چالش‌های مالی شدید این شهر به دنبال صنعتی شدن و رشد ناگهانی جمعیت حاصل از آن، خواستار اعمال تغییر قوانین توزیع ارزش افزوده به شهرداری شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آبان‌

زیبایی پاییزی با کاشت ۲۶ هزار گل زینتی در بوستان‌های ملایر

مهدی بهرامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر به کاشت بیش از ۱۶ هزار بوته گل داوودی و ۱۰ هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان‌ها و بلوارهای سطح شهر اشاره و تصریح کرد: گل داوودی، شاخص گل‌های پاییزه به‌شمار می‌رود.

خرید و فروش صوری در میادین یزد عامل گرانی میوه است

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم از گرانی میوه در این شهر گلایه‌مند هستند که از ارگان‌های نظارتی درخواست داریم در این مورد اقدام عاجل نموده و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

پروژه پایگاه داده مکانی شهرداری بندر انزلی رونمایی شد

وحید پورحضرت، شهردار بندر انزلی اظهار کرد: پروژه پایگاه داده مکانی بندر انزلی؛ سامانه اطلاعات جغرافیایی زیرساخت بسیاری از موضوعات در عرصه مدیریت شهری است.

احداث بازار روز جدید در شهرکرد نیازمند تخصیص اعتبار است

سیدرضا هاشمی، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: به منظور احداث سوله و آماده‌سازی کالاها و برای تأسیس بازارهای روز نیازمند تخصیص اعتبار است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آبان‌

قرارداد طراحی داخلی ۷۹۱ واگن و ساخت دستگاه‌های زباله‌سوز مدرن در پایتخت

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران از سفر هیئت‌های کارشناسی چینی برای نهایی کردن طراحی داخلی ۷۹۱ واگن و ساخت دستگاه‌های زباله‌سوز مُدرن خبر داد.

صدور ۳۲۰ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین در مشهد

سیدجعفر شمس، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد از صدور ۳۲۰ گواهی معاینه فنی برای خودروهای سنگین درون‌شهری در مرکز معاینه فنی ۲۶ آذر طی یک ماه خبر داد.

کد خبر 702809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.