۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
احداث ۷ پارکینگ طبقاتی در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله احداث سازه هستیم.

رضا خانه‌زادیزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: اقدامی گسترده با همکاری شهرداران مناطق و سایر معاونان در حوزه پارکینگ‌ها رقم خورده است تا لکه‌های پارکینگ در سطح شهر بررسی و اطلاعات آن‌ها به‌روزرسانی شود.

وی با بیان اینکه احداث هفت پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار دارد، افزود: پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در مرحله احداث سازه هستیم و این پارکینگ ظرفیت پارک ۳۵۹ خودرو را دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: پارکینگ طبقاتی بنفشه در خیابان طالقانی ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پارکینگ شرقی حرم مطهر نیز تحویل سرمایه‌گذار شده و در حال انجام است.

خانه‌زادیزدی تصریح کرد: پارکینگ چهل اختران ظرفیت پارک ۸۷ خودرو را دارد و در حال احداث است، همچنین پارکینگ میدان ارتش در مرحله طراحی و ظرفیت پارک ۴۸۳ خودرو را دارد، پارکینگ امام موسی صدر نیز جنب ساختمان شهرداری قرار دارد که در مرحله طراحی فاز یک بوده و ظرفیت پارک ۴۵۰ خودرو است.

کد خبر 702784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.