معادن منگنز ایران چقدر مالیات پرداخت کرده است؟

شرکت معادن منگنز ایران در شش ماهه نخست سال جاری با پرداخت مالیات ۱۷ میلیارد تومانی به سود خالص ۱۰۹ میلیارد تومانی دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت معادن منگنز ایران در روز گذشته در محدوده یک هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد، سود خالص شرکت در چهار فصل اخیر نیز برابر با ۱,۴۰۰ ریال بوده است و پی بر ای برابر با ۱۰ واحد بوده است، پی بر ای گروه نیز برابر با ۸.۲۱ بوده است.

این شرکت در روز گذشته یک میلیارد تومان ارزش معاملات به خود اختصاص داد و ارزش بازار آن برابر با دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

درآمد عملیاتی شرکت برابر با ۱۹۵ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۱ درصدی داشته است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده است و سود ناخالص شرکت برابر با ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۱۳ میلیارد تومان بوده است، سایر درآمدها برابر با ۱۷ میلیارد تومان بوده است و سایر هزینه‌های شرکت برابر با ۱۷ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت کاهش دو درصدی داشته و به ۸۷ میلیارد تومان رسیده است.

سایر هزینه‌های مالی شرکت برابر با دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده، سایر درآمدها و هزینه‌های غیر عملیاتی برابر با ۴۲ میلیارد تومان بوده است.

سود عملیاتی شرکت برابر با ۱۲۶ میلیارد تومان بوده که با رشد ۴۳ درصدی همراه بوده است، با پرداخت مالیات ۱۷ میلیارد تومانی، سود خالص شرکت برابر با ۱۰۹ میلیارد تومان بوده است که رشد ۵۴ درصدی داشته است، سود پایه هر سهم برابر با ۵۸ تومان به ازای هر برگه سهم بوده است.

کد خبر 702762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.